Наказ про затвердження статуту
Статут закладу освіти
Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Протокол 55/1 до Наказу про ліцензування від 08.06.2017
Наказ про ліцензування від 08.06.2017
Протокол 56/1 до Наказу про ліцензування від 15.06.2017
Наказ про ліцензування від 15.06.2017
Протокол 57/1 до Наказу про ліцензування від 23.06.2017
Наказ про ліцензування від 23.06.2017
Мова освітнього процесу
Професії, за якими здійснюється підготовка у закладі освіти
Регіональне замовлення на підготовку робітничих кадрів та фахових молодших бакалаврів на 2022-2024 роки
Звіт про діяльність закладу освіти 2018-2021
ВСТУП 2024
ОГОЛОШУЄТЬСЯ НАБІР
На базі 9 класів:
- Електрогазозварник; коваль ручного кування
- Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, водій автотранспортних засобів категорії "С"
- Адміністратор; Офісний службовець (бухгалтерія)
- Оператор комп’ютерного набору; електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин
На базі 11 класів:
- Електрогазозварник; Коваль ручного кування
- Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів
- Адміністратор; Офісний службовець (бухгалтерія)
- Кравець
- Електромеханік з ремонту лічильно-обчислювальних машин
Для вступу необхідно надати наступні документи:
- заява про вступ
- документ про освіту і додаток до нього;
- медична довідка за формою, установленою чинним законодавством;
- 12 фотокарток 3х4 для юнаків (9 класів); 6 фотокарток 3х4 для юнаків (11 класів); 6 фотокарток для дівчат
- ідентифікаційний код (копія);
- копії документів, що дають право на пільги до вступу в закладу освіти (за наявності);
- копія свідоцтва про народження або копія паспорту
- довідка ОК-5, що підтверджує наявність страхового стажу (за потреби);
- письмова згода на обробку персональних даних
Онлайн-бібліотеки з електронними книжками українською мовою
Декларація Прав Дитини
Права та Свободи Дитини
Витяг Закон України Про Освіту
Поради щодо безпеки в Інтернеті
Психологічна служба
Практичний психолог Подорожко Катерина Олександрівна
Мета роботи психологічної служби полягає у психологічному забезпеченні та підвищенні ефективності навчально-виховного процесу, захисті психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.Основні завдання психологічної служби:
- сприяння повноцінному особистому, інтелектуальному і професійному розвитку особистості учня на кожному віковому етапі;
- створення умов для формування в учнів мотивації до самовиховання і саморозвитку, підвищення зацікавленності до навчання;
- формування психологічної готовності учнів до дорослого самостійного життя та подальшої реальзації себе;
- виховання в учнів: працьовитості, позитивного ставлення до праці як необхідної умови становлення громадської позиції особистості, гуманних та естетичних почуттів, моральних якостей;
- забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу від системи «психолог-учень» до системи «психолог-педагог-учень»;
- створення умов для розвитку педагогічної рефлексії;
- визначення мікроклімату в навчальному закладі, відношення педагогів до учнів та взаємовідносин в колективі;
- профілактика і корекція відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів;
- проведення психолого-педагогічного патронажу учнів пільгового контингенту, адаптаційних заходів;
- профілактика девіатної поведінки, різного роду залежностей;
- пропаганда здорового способу життя;
- співробітництво з батьками, педагогами, розширювання психолого-педагогічних знань;
- дослідження сфери сімейних та міжособистісних стосунків;
- надання допомоги учням, викладачам і батькам в екстремальних і критичних ситуаціях, допомога в вирішенні особистих проблем і проблем соціалізації.
Основні види діяльності психологічної служби:
- діагностика – психологічне обстеження учнів та навчальних груп, моніторинг змісту і умов індивідуального розвитку учнів, визначення причин, що ускладнюють їх розвиток та навчання;
- корекція – здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подолання різних форм девіантної поведінки, формування соціально корисної життєвої перспективи;
- реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги учням, які перебувають у кризовій ситуації (постраждали від соціальних, техногенних, природних катастроф, перенесли тяжкі хвороби, стреси, переселення, зазнали насильства тощо), з метою адаптації до умов навчання і життєдіяльності;
- профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі;
- прогностика – розробка і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямів індивідуального розвитку учнів і складання на цій основі життєвих планів, визначення тенденцій розвитку груп та міжгрупових відносин.
Основні напрями діяльності психологічної служби:
- консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання, виховання і розвитку учнів;
- просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в навчальному закладі та у сім’ї;
- превентивне виховання (через засоби масової інформації, під час навчальної діяльності в рамках навчальних програм або як окремого предмета), метою якого є формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я; профілактика алкоголізму, наркоманії, ВІЛ-інфекції і злочинності.